Τρίτη 2 Απριλίου 2024


4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023  4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

  ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΡΙΑΔΝΗ ΜΟΥ

Ένας χρόνος χωρίς την ΑΡΙΑΔΝΗΜΟΥ .ένας χρόνος στην πίκρα, στην στεναχώρια, και της αναμνήσεις να γυρίζων  στο μυαλό  μου  στην καρδιά και στο σπίτι μας. προχθές Κυριακή τελέσαμε οικογενειακη επιμνημόσυνη δέηση υπερ αναπαύσεως της ψυχούλα  της.. Όμως ένας χρόνος πέρασε λές και ήταν χθες. Η καρδιά  μου δεν έπαψε να κλαίει ,και δεν θα πάψει όσο υπάρχω σε τούτη την ζωή. Δεν πρόλαβε ναψ  χαρεί την ζωή, δεν πρόλαβε να ζήσει πως γερνάμε. Τώρα που λέγαμε να ηρεμήσουμε απο την αγωνία να φτιάξουμε σπίτια, να μεγαλώσουν τα παιδιά να σπουδάσουν και να δουμε τα εγγόνια να μεγαλώνουν. Έφυγε ξαφνικά μέσα στο σπίτι κα  στην αγκαλιά  μου. Αναπαύσου εν ειρήνη   ΑΡΙΔΝΗ ΜΟΥ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου