Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ.ΥΠΟΨ.Β! Αθήνας ΛΑ.Ο.Σ.

ΑΝΑΤΡΟΠΗ
Στα Νότια
Εκδότης- Αρχισυντάκτης Ηλίας Κουτσώνας.Τηλ.6946192982 email.i_koutsonas@yahoo.gr
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ
Υποψήφια Βουλευτής Β! Αθηνών με το ΛΑ.Ο.Σ.
Μια κυρία με αξιοπρέπεια και σεβασμό στον πολίτη. Οι γονείς της από την χαλκίδα . κάτοικος Παλαιού Φαλήρου εδώ και 30 πλέον χρόνια. Κωφή από τα 2 1/2 της χρόνια, Γεννημένη στην Αθήνα το 1958, εργαζόμενη σκληρά εδώ και 34 χρόνια σε διαφορετικές βιομηχανικές εταιρίες. Έχει ένα γυιό 29 ετών. Δούλεψε εθελοντικά από το 1987 ως Γεν. Γραμματέας στην Ενωση Κωφών Ελλάδος και στον Αθλητ. Ομιλο Κωφών. Ιδρυτικό μέλος του Αθλητ. Συλλόγου μεταμοσχευμένων-νεφροπαθών "ΟΙ ΛΕΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ". Αυτή τη φορά άλλαξε περιφέρεια και επέλεξε την Β Αθηνών για να βοηθήση και στην εκεί περιφέρεια της. Εξελέγη βουλευτής με το ΛΑ.Ο.Σ. το 2007 στην Β! Πειραιά. Τώρα πιο δυνατή πιο έμπειρη αποφασισμένη να αλλάξει το κλίμα στα πολιτικά δρώμενα και την νοοτροπία της πολιτικής ζωής Η Ίδια δηλώνει: .Στούς δύσκολους καιρούς που βιώνει η πατρίδαμας θα παλέψω με όλες μου της δυνάμεις να ανακτήσει η πατρίδα μας και οι Έλληνες την αξιοπρέπεια. Βίωσα και εγώ και οι γονείς μου την φτώχεια , τον κατατρεγμό και την ανασφάλεια. Σταθήκαμε στα πόδια μας με την δουλειά και με την εντιμότητα μας .Έτσι και εδώ αυτά που βιώνει η πατρίδα μας είναι πρωτόγνωρα θα παλέψουμε όλοι μαζί να είναι η χώρα μας εκεί που της αξίζει. Ζητώ να με στηρίξετε με την δική σας ψήφο . Υπόσχομαι οι αγώνες μου στη συνέχεια να είναι πιο δυναμικοί πάντα στο κοινό μας όραμα. Είμαι Κωφή αλλά μπορώ να σας "ακούσω" με τον τρόπο μου.
Σας ευχαριστώ όλους πού και αυτήν την φορά εμπιστεύεστε έναν δικό σας άνθρωπο την δικιά σας Δήμητρα την ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΣΑ Δήμητρα Αράπογλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου